Klachtenafhandeling

Wanneer je ontevreden bent over (een onderdeel van) onze dienstverlening, dan horen we dit graag zo spoedig mogelijk. Een klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld

Maak het kenbaar

Er kan op twee manieren een klacht ingediend worden. 

  1. Neem telefonisch contact op met telefoonnummer: 046 – 423 1200
  2. Stuur een e-mail naar klantenservice@osseforth.nl

Gaat de klacht over een medewerker van Osseforth Opleidingen? Wanneer je een klacht hebt over jouw rij-instructeur of over een kantoormedewerker dan wordt deze nooit behandeld door deze medewerker. De medewerker waarover de klacht gaat, wordt wel gehoord.

Een klacht wordt direct in behandeling genomen en je ontvangt binnen 5 werkdagen van ons een bericht. Binnen 4 weken zal je klacht afgehandeld zijn.

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht, stuur dan een brief naar de directie:

Osseforth Opleidingen
T.a.v. Klantenservice - Klachtenafhandeling
Business Park Stein 165
6181 MA te Elsloo

Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling bij Osseforth Opleidingen, dan kun je contact opnemen met het BOVAG bemiddelingsbureau. Het oordeel van BOVAG is bindend

Je klacht en de wijze van afhandeling zal voor de duur van 12 maanden bewaard blijven. 

Algemene voorwaarden

Bekijk de Algemene voorwaarden voor meer informatie over annulering en verplaatsing van opleidingen en cursussen door Osseforth Opleidingen en leerlingen/ kandidaten inclusief kostenregeling. 

Klachtenafhandeling - Osseforth Opleidingen - De trendsetter in Opleidingen | Osseforth Opleidingen - De trendsetter in Opleidingen © 2018